Lupaukset toteutuvat

Jumala täyttää jokaisen lupauksensa. Raamattu pursuaa Jumalan lupauksia.
Tässä aivan muutama, jotka Jeesukseen uskova saa osakseen:

"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon."
Matt.11:28

"Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään."
Joh.5:24

"Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."
Joh.15:7

"Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, niin hän ajan tullen korottaa teidät. Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen."
1.Piet.5:6-7

"Hän parantaa ne, joiden mieli on murtunut, hän sitoo heidän haavansa."
Ps.147:3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti