Turva yksin Jumalaan

"Silloin Jaakob sanoi Simeonille ja Leeville: 'Te olette vetäneet minun päälleni tässä maassa asuvien kanaanilaisten ja perissiläisten vihan ja tehneet minusta henkipaton. Minun väkeni on vähälukuinen; jos nuo toiset yhdessä käyvät minun kimppuuni ja voittavat minut, niin se on minun ja minun sukuni loppu.'"
1. Moos. 34:30

Jaakob pelkäsi.

"Jumala sanoi Jaakobille: 'Lähde Beteliin, asetu sinne asumaan ja rakenna sinne alttari Jumalalle, joka ilmestyi sinulle, kun pakenit veljeäsi Esauta.' Niin Jaakob sanoi perheelleen ja muulle väelleen: 'Hylätkää vieraat jumalat, joita teillä on, puhdistautukaa ja vaihtakaa vaatteenne, niin lähdemme Beteliin. Minä rakennan sinne alttarin Jumalalle, joka kuuli minua ahdinkoni hetkellä ja oli matkallani minun kanssani.'"
1. Moos. 35:1-3

Jaakob laittoi turvansa Jumalaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti