Minä olen teidän lohduttajanne

" -- Minä, minä olen teidän lohduttajanne. Kuinka olet voinut pelätä kuolevaista ihmistä, Aadamin lasta, joka lakastuu kuin ruoho?
Kuinka olet voinut unohtaa Herran, joka sinut loi, joka levitti auki taivaan ja laski maan perustukset? Kuinka olet voinut pelätä aina ja kaiken päivää vainoojasi vihaa, kun hän yritti tuhota sinut? Missä on nyt vainoojasi vimma?
Pian vapautetaan kahleistaan kumaraan kangistunut vanki. Ei hän kuole vankikuoppaan, eikä hänen enää tarvitse nälkää nähdä.
Minä olen Herra, sinun Jumalasi, minä nostatin meren pauhuun, minun nimeni on Herra Sebaot."
Jes. 51:12-15

1 kommentti:

  1. ONhan tämä nin lohduttavva kulkea elämän tien suunnassa ja iloita monesta lohdutuksen hetkestä kun Herran armo lämmittä ja koskettaa ja lohduttaa monien vastuksien kohdatessa meitä matkaalla kotiin ja saamme jo mahdolista voittaa lähimmäisiä Herran seuraan ja elämäänn ,kiitos ja siunausta,keijo södertälje

    VastaaPoista