Ihmeellinen lepo

"Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh.6:37)

Sinä, joka olet tullut Jeesuksen tykö, sinua ei heitetä ulos. Tässä Jeesus lupaa niin. Riittää, että olet tullut Hänen tykönsä, niin kuin ensimmäisenä pääsiäisenä riitti, että oli tullut siihen taloon jonka ovenpäällinen ja molemmat pihtipielet oli sivelty karitsan verellä (2.Moos.12:5-7,12-13,22-23)

"Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa." (Jes.55:1)

"Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon."(Matt.11:28)

Näinkö minä vain voin tulla ja levätä Hänessä? Eikä Taivaan Isä vaadi minulta mitään! Voin olla hyväksytty ja rakastettu, vaikka en ehdi sitä, enkä sitä, enkä sitä. Vaikka en täytä tämän maailman kriteereitä.

"Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä." (Joh. 6:39)

Taivaallinen lepo kaiken hässäkän keskellä on pala Taivasta maan päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti