Rukouspiiri

Rukouspiirissä rukoillaan yhdessä. Kiitetään, pyydetään ja ylistetään Jumalaa rukouksin. Niinpä rukoustoiveet saavuttavat Jumalan usean rukoilijan voimin. Lisäksi paikalla on Jeesus Sanansa mukaisesti.

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Matt.18:19-20

Kaikissa niissä seurakunnan tilaisuuksissa joissa olen ollut mukana, olen kokenut rakkaudellisen ilmapiirin ja veljeyden mitä en muualla ole kokenut. Sen saa aikaan Sanan evankeliumi, joka ei lyö ketään, ei satuta ketään, ei tuomitse ketään vaan joka rakastaa lähimmäistä Kristuksessa, sellaisena kuin kukin on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti