2.Moos.10

”Sitten Herra sanoi Moosekselle: ’Mene faraon tykö, sillä minä olen koventanut hänen sydämensä ja hänen palvelijainsa sydämet, että tekisin nämä tunnustekoni heidän keskellänsä ja että sinä kertoisit lapsillesi ja lastesi lapsille, mitä minä olen tehnyt egyptiläisille, ja minun tunnustekoni, jotka olen tehnyt heidän keskellänsä, tietääksenne, että minä olen Herra.’” (jakeet 1-2).


Jumala tekee ihmeitä. Sitä tuskin kukaan Jumalaan uskova kiistää. On tärkeää kertoa Jumalasta ja Hänen teoistaan lapsille. Lapsilla on myös oikeus kuulla evankeliumi Jeesuksesta, jotta he tulisivat tuntemaan totuuden. On Raamatun mukaista ja ymmärrettävää, että lapsen jumalaton vanhempi vastustaa Jumalaa. Vastustus ei kuitenkaan tee Jumalaa olemattomaksi, minkä faraokin sai kokea. 


Raamatussa sanotaan: ”Ja hän sanoi heille: ’Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.’” (Mark.16:15).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti