1.Kun.7

"Ja Herra on täyttänyt sanansa, jonka hän puhui: minä olen noussut isäni Daavidin sijalle ja istun Israelin valtaistuimella, niinkuin Herra puhui, ja minä olen rakentanut temppelin Herran, Israelin Jumalan, nimelle." (1.Kun.8:20).

Salomo rakennutti näyttävän ja koristeellisen temppelin (1.Kun.6-7). Jakeissa 1.Kun.8:10-11 sanotaan: "Ja kun papit lähtivät pyhäköstä, täytti pilvi Herran temppelin, niin että papit eivät voineet astua toimittamaan virkaansa pilven tähden; sillä Herran kirkkaus täytti Herran temppelin."

Raamatussa sanotaan,että Jeesukseen uskovan ruumis on Pyhän Hengen temppeli (1.Kor.6:19). 

Vaikka minä olen murtunut - tai ehkä juuri siksi - Sinun kirkkautesi Herra pääsee loistamaan. Se ei riipu mitenkään minusta, sillä minussa itsessäni ei ole yhtään mitään kirkkautta. Ei mitään! Sinä valaiset pimeyteni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti