2.Moos.6

”Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: ’Minä olen Herra’” (jae 1). Tämä on ihana lause.  Siinä on kaikki ja se on kaikkien yläpuolella. Kyseessä on Kaikkivaltias Jumala joka puhuu. ”Sano sentähden israelilaisille: ’Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla. Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.’” (jae 7).

Kunpa Jumala panisi maamme ihmiset tässä ajassamme tietämään, että Hän on Herra! Edellyttäisi se sitten mitä tahansa. Tällä hetkellä Jumala puhuu voimallisesti koronan kautta. Jotkut havahtuvat, mutta liian harvojen polvet notkistuvat Herran edessä. Tulee kyllä päivä, että totuus paljastuu, mutta monille se on silloin jo liian myöhäistä. 


”niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,” (Fil.2:10).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti